Jaarverslag 2020

Het jaarverslag 2020 van REWIN is uit! Een digitaal jaarverslag met heel veel informatie. Wij willen u graag over onze activiteiten in het bijzondere jaar 2020. U vindt hier onder meer het samenvattende dashboard, teksten en visuele informatie over de 7 programma's, nadere verdieping en voorbeelden via de highlights en verder veel infographics, factsheets, animaties en de tijdlijn van 2020. Zo kunt u zich met het digitale jaarverslag een goed beeld vormen over onze werkzaamheden in het afgelopen jaar.. Daarnaast is het jaarverslag ook als (beperkte) tekst-pdf te downloaden.

Het jaar 2020 was een bijzonder jaar, dat grotendeels in het teken stond van Corona. Ondanks dat het een moeilijk jaar was, werden er in samenwerking met de triple helix-partners weer mooie resultaten gehaald die ik we graag presenteren.

Hieronder kunt u klikken op de plaatjes of teksten om naar het volledige jaarverslag inclusief dashboard te kijken, of gelijk naar de informatie over de verschillende programma's.

Het online jaarverslag 2020 is ook voorzien van een tijdlijn, met per maand verschillende activiteiten die nader belicht worden. Hierbij kunt u ook selecteren naar onderwerp.

Veel lees- en kijkplezier!

Bekijk het online jaarverslag 2020 van REWIN

Het jaarverslag 2020 van REWIN is uit. Bekijk hoe we het afgelopen jaar hebben gebouwd aan een economisch sterk West-Brabant.

Lees meer Archief