jaarverslag REWIN 2018: samen op koers vooruit

Dit is een nieuwsitem uit ons archief; afbeeldingen zijn weggelaten.

Jaarverslag 2018 van regionale ontwikkelingsmaarschappij REWIN West-Brabant

Het REWIN jaarverslag 2018 is uit! Met info over hoe de regionale ontwikkelingsmaatschappij zich in 2018 heeft ingezet voor West-Brabant als hub van vernieuwend ondernemerschap. Directeur Henk Rosman: ‘Wat we willen in West-Brabant is nu duidelijk, de regionale energie is gericht: we gaan er samen voor!’

Het jaarverslag geeft een overzicht van de resultaten en diverse highlights in het afgelopen jaar. Via de insteek van de programma’s Maintenance, Logistiek en Agrofood/Biobased en met speciale aandacht voor Startups, Groei MKB en Vestigen. Verschillende raderen die samen richting geven aan een dynamisch West-Brabant.

Om een goed beeld te krijgen van de verschillende activiteiten, klik op jaarverslag online. U kunt het jaarverslag – in beknopte vorm – ook downloaden

Klik hieronder om naar een specifiek onderwerp te gaan, of bekijk de tijdlijn voor een selectie die de breedte van onze activiteiten in 2018 in beeld brengt.

voorwoordover rewinmaintenancelogistiekAgrofood BiobasedstartupsGroei MKBVestigenTijdlijn
Stephanie ter Borg

s.terborg@rewin.nl
06-52 58 33 68