Het jaarverslag 2019 is uit

Dit is een nieuwsitem uit ons archief; afbeeldingen zijn weggelaten.

Het jaarverslag 2019 van REWIN is uit. Met tijdlijn, filmpjes, infographics en heel veel info over de regionale programma's.

We kijken vooruit
In deze uitdagende tijden verandert alles heel snel. . REWIN is volop aan de slag met de nieuwe economische realiteit, onder meer door capaciteit vrij te maken voor de nieuw opgerichte Taskforce MKB. De Taskforce MKB luistert vooral goed naar waar bedrijven in onze regio nu behoefte aan hebben, om te kunnen blijven groeien, innoveren en in de toekomst ook vestigen. Hier haken we dan op in.

Toch ook even een terugblik. Met het jaarverslag 2019 van de regionale ontwikkelingsmaatschappij REWIN. Zie jaarverslag 2019.

Dit digitale jaarverslag omvat onder meer een keuzemenu, zoekfunctie, tijdlijn, de mogelijkheid om selectief te printen en een afzonderlijk samenvattend dashboard. Zo geven wij u een indruk van ons brede scala van activiteiten uitgevoerd in 2019, in samenwerking met veel verschillende partijen en gericht op een economisch sterk en crisisbestendig West-Brabant.

Veel leesplezier!

Zie ook de info op deze site over het jaarverslag: https://www.rewin.nl/rewin/jaarverslag.html

Dashboard & jaarverslag

Met een nieuw regionaal programma